ვინ არის სინამდვილეში Mystic D ?

Posted on Updated on

 
 
     ანონიმი ბლოგერი – აი ვინ მინდოდა ვყოფილიყავი, თუმცა არ გამომივიდა.
 
     რატომ მინდოდა ვყოფილიყავი ანონიმური? – ალბათ იმიტომ რომ არ მინდოდა ჩემი ნამდვილი “მე” უცხო ადამიანებისათვის ადვილად ხელმისაწვდომი ყოფილიყო.
 
     რატომ არ გამომივიდა ანონიმურობა ?

განაგრძეთ კითხვა  

დავიღალეეეეე!!!

დავიღალე ორი ფეისბუქისა და ორი  იმეილის ხმარებით, chrome-დან mozilla-ში სირბილით… ეს ყველაფერი კი იმიტომ ხდებოდა, რომ ვითომ ანონიმური ბლოგერი ვიყავი. სინამდვილეში კი სულაც არ იყო ასე:  აბა დახედეთ ჩემი ბლოგის მისამართს – სახელიც იქვეა და გვარის პირველი ასოც🙂  შეიძლება ზოგმა უკვე იცის ვინც ვარ, ზოგი კი ახლა გაიგებს.

მოკლედ, მე ვარ შაკო დეკანოზიშვილი, 15 წლის, ქუთაისელი. მფლობელი ორი ბლოგისა და ამდენივე ფეისბუქის ექაუნთისა(ჯერჯერობით).   შეგიძლიათ ამ ლინკს გაყვეთ და მიპოვოთ http://www.facebook.com/ShakoDekanozishvili

ამიერიდან ერთადერთ ფეისბუქს გამოვიყენებ (რეალურს რა თქმა უნდა). ორი ფეისბუქის გადამკიდე ერთხელ შემეშალა და ერთ-ერთ ბლოგერთა ჯგუფში ჩემი ნამდვილი სახელით დავლინკე პოსტი. იმ მომენტიდან საბოლოოდ დავრწმუნდი რომ ასე გაგრძელება აღარ შეიძლებოდა.

ჩემი მეორე ბლოგია healthylifege.wordpress.com შეიძლება მისი არსებობის შესახებ რამდენიმე თქვენგანმა იცოდეს კიდეც.

მგონი ვითომ ანონიმურობას(და საერთოდ ანონიმურობას) რეალური სახელით წერა ჯობია… არ მეთანხმებით?

4 thoughts on “ვინ არის სინამდვილეში Mystic D ?

    Mallorie said:
    January 24, 2012 at 18:27

    კიდევ ერთხელ გამარჯობა, შაკო! = )

      Mystic D responded:
      January 24, 2012 at 21:09

      კიდევ ერთხელ გაგიმარჯოს, მაცო! : )

    ninoketiladze said:
    January 24, 2012 at 23:59

    მე ისედაც ვიცოდი შენი ბლოგი რომ იყო:D:D:D:D:D მაგრამ კარგია რომ სხვებმაც გაიგეს ამის შესახებ……… დიდ სიამოვნებას ვიღებ შენი ბლოგის კითხვისას,ზუსტად შენნირი უნდა იყოს ნამდვილი ბლოგერი.ასე გააგრძელე და შენი ბლოგის მუდმივ მკითხველებს არ დაკარგავ……………. :*:*

      Mystic D responded:
      January 25, 2012 at 00:08

      ოჰო! მადლობა ესეთი შეფასებისთვის : ) დაგიჯერებ და ასე გავაგრძელებ :დ

დააფიქსირე შენი აზრი

