ჩემი Top 4 :) ფილმი ამ დროისათვის

Aside Posted on Updated on

ფილმები ძალიან მიყვარს და ამიტომაც ჩემს ბლოგზე ეს ერთ-ერთი მთავარი თემა იქნება.  იქნება ეს ახალი ფილმების გარჩევა-შეფასება თუ ძველების გახსენება.                  ეს კი ჩემი ტოპ 4 ფილმია ამ დროისათვის ანუ ფავორიტები🙂

4. Despicable Me (2010)

ძაან მაგარი მულთფილმია  :)  მართლა ვამბობ🙂

3.  Harriet the Spy: Blog Wars (2010)

ამ კინოს ყურება სწორედ ბლოგის და ბლოგერობის გამო გადავწყვიტე . მეგობარმა მითხრა ასეო ბლოგებზეა ფილმიო მეც მაშინვე მოვძევნე მაგრამ ქართულ კინო საიტებზე არ იყო და Vuze დამეხმარა.  რაც შეეხება ფილმს იდეა მომეწონა და ისიც რასაც ეს გოგო აკეთებდა თავისი ბლოგის პოპულარობისათვის  მაგრამ New York-ში როცა ცხოვრობ ასეთი რამ შესაძლებელია აქ კი….  :)

2. The King’s Speech (2010)

საკმაოდ კარგი ფილმია ! ეს ჩემი შეფასება ალბათ ცოტა ბანალურია ხო?  :)  თუმცა იყო მომენტები როცა ცოტა მომწყინდა და გადახვევაც კი მომინდა.  მთლიანობაში მართლაც კარგია მაგრამ წლის ფილმად მე პირადად არ ვთვლი. სხვათაშორის ამ ფილმის დამსახურებაა მე რომ აღმოვაჩინე  რომ ეს George VI-ის ცოლi  ელიზაბეტი ახლანდელი ელიზაბეტ II-ის დედა ყოფილა🙂  და 101 წელი უცხოვრია  :)🙂

1. Black Swan (2010)

და აი პირველი ადგილის მფლობელი  შავი გედი. ფილმი რომელიც ჩემი აზრით წლის საუკეთესოა! ფილმი რომელმაც ჩამითრია და ეკრანიდან მოცილების საშუალება არ მომცა .  ბოლო ნაწილს -უკვე რო კვდება რამდენჯერმე ვუყურე. ძალიან მაგარიააა!!!🙂

3 thoughts on “ჩემი Top 4 :) ფილმი ამ დროისათვის

    Jazzmena said:
    March 23, 2011 at 15:51

    ჩემი პროგნოზი ზუსტად “დავსვი”, მეფის სიტყვას მართლაც ეკუთვნოდა ოსკარი, მეორე ხარისხოვანი როლისთვის აუცილებლად ჯეფრი რაშს მივცემდი ოსკარს, რაც სამწუხაროდ არ მოხდა…😉

    qKmaBT said:
    April 18, 2011 at 23:06

    I want to post quick hello and want to say appriciate for this good article. Fw4QnkT24hSKCm

    სოფო said:
    April 22, 2011 at 13:46

    Despicable Me-ს რამდენიმე დღის წინ ვუყურე და კარგად ვიხალისე🙂 მეფის სიტყვა არ მაქვს ნანახი რატომღაც სულ მეზარება და შავი გედი კი მართლა ძალიან შთამბეჭდავია, განსაკუთრებით ბოლო ცეკვა.

დააფიქსირე შენი აზრი

