მისტერ რექსი- ვითომ საყვარელი ავანტიურისტი

1471087_10200634778226991_229168121_n

ფოტო: მისტერ რალფი. 

*ღია წერილი “Mystic Grill-ს” მოაწოდა თავად მისტერ რალფმა და ჩვენი ბლოგი უცვლელად გთავაზობთ მის მიერ გამოგზავნილ ტექსტს.

მოგესალმებით მეგობრებო!
მოგეხსენებათ, ბოლო დროს ქართულ ტელე თუ ინტერნეტ სივრცეში აქტიურად შუქდება ვინმე მისტერ რექსის საქმიანობა. იგი თავს თქვენს ძვირფას მეგობრად ასაღებს და იაფასიანი მარკეტინგული მაქინაციებით ცდილობს თქვენი კეთილგანწყობის მოპოვებას. ამ ღია წერილით, მინდა თვალი აგიხილოთ და დაგანახოთ თუ რამხელა შეცდომას უშვებთ მაშინ, როცა ფიქრობთ რომ ის მართლაც ისეთია, როგორიც ერთი შეხედვით ჩანს. ასევე შევეცდები დაგარწმუნოთ გაცილებით უკეთესი ალტერნატივის არსებობაში.

551366_1390738754501127_1690963099_n

ზემოთ ნახსენები არსება არ ერიდება საჯაროდ შეურაცხყოს მედიცინის მუშაკები, ჩვენი საზოგადოებისთვის ამ ერთობ მნიშვნელოვანი და აუცილებელი პროფესიის წარმომადგენლები. იგი იწუნებს მათ დამწერლობას და აფასებს როგორც გაუგებარს.

მისტერ რექსი ამას არ სჯერდება და ასევე საჯაროდ შეურაცხყოფს და აპამპულებს კატებს, ამ ერთობ საყვარელ და სათნო ცხოველებს. იყენებს რა მათ არაადეკვატურ ცდებში, ქმნის მათი ცხრავე სიცოცხლისათვის საშიშ გარემოს და ამ ყველაფერს ხელის აუკანკალებლად აკეთებს.

ხალხის ბრმა სიყვარულით თავგასული, თავს უფლებას აძლევს და  ეჭვქვეშ აყენებს ქართველი სინოპტიკოსების კომპეტენტურობას, აუგად მოიხსენიებს მეზობლის იმპრესიონისტ ბავშვს, გვახარბებს ბებიამისის რეცეპტით გამომცხვარ ნამცხვრებს და  ზამთრის ცივ ამინდში თბილ ბუხართან მასთან ერთად წამოგორებას გვანდომებს(!!)

და ბოლოს.. ის ყველას თვალწინ, დაუფარავად სვამს რძეს, რაც ჩვენთვის, ძაღლისებრთათვის სრულიად მიუღებელია. რატომ უნდა დალიო რძე, როცა გვაქვს ეროვნული სიმდიდრე ღვინო?!

მოკლედ, ბევრი რომ აღარ გავაგრძელო, ვის რაში გჭირდებათ გაფეტიშებული მისტერ რექსი როცა გყავართ მე- მისტერ რალფი!

აბა, დაფიქრდით, ვინ უფრო უკეთ იზრუნებს თქვენი ან თუნდაც თქვენი მანქანის დაზღვევაზე- მოშინაურებული, ათას ეზოში გადამხტარი მისტერ რექსი, თუ მე- მგელი, მტაცებელი, ტყეში გაზრდილი მაგრამ მაინც ყველაზე კულტურული მისტერ რალფი?! მე ვიცნობ როგორც ძაღლურ ისე მგლურ ცხოვრებას და გეუბნებით, თუ ცხოვრებაში “ვოლკი” არ იქნები, ძალიან დაიჩაგრები!!

pizap.com13876286415171რექსი თავს იწონებს ოქსფორდის დიპლომით..  მე თუ თსუ დავამთავრე რითი ვარ მასზე ნაკლები?!

ასე რომ, კარგად დაფიქრდით სანამ მისტერ რექსს მიანდობთ ვინმეს ან რამის დაზღვევას… იცოდეთ, რომ არსებობს ბევრად უკეთესი ალტერნატივა-მისტერ რალფი: დაზღვევა რომელსაც ჰყავხარ ^_^

აქ კი მინდა პირადი ფოტოალბომიდან გაგიზიაროთ რამდენიმე ფოტო, რომლებსაც პირველად სწორედ ამ ბლოგის საშუალებით იხილავს საზოგადოება.

ჩემთან ვენახში...

ჩემთან ვენახში…

ვიყო პირველი ეს ჩემი მოწოდებაა!

ვიყო პირველი ეს ჩემი მოწოდებაა!

მა გეერლზზზ

მა გერლზზზ

ეს ჩემს გვერდით რომ ზის ჩემი ყოფილია. დაზღვევის საკითხზე მოგვივიდა უთანხმოება..

ეს ჩემს გვერდით რომ ზის ჩემი ყოფილია. დაზღვევის საკითხზე მოგვივიდა უთანხმოება..

ეს წუთები არასოდეს დამავიწყდება <3

ეს წუთები არასოდეს დამავიწყდება <3

11 thoughts on “მისტერ რექსი- ვითომ საყვარელი ავანტიურისტი

    • როგორ გეკადრებათ, არანაირი ბოღმა! მხოლოდ და მხოლოდ კეთილი განზრახვა და ხალხზე ზრუნვა :)

    • ასეთი კარგი არჩევანის გაკეთებისათვის შენ საჩუქრად გადმოგეცემა სადაზღვევო პაკეტი “ვოლკური დაზღვევა ბლოგერებს” :D

დააფიქსირე შენი აზრი

